Korporatsiyalarga
Internet
Internet to’plamlar
Oylik Internet-to‘plamlar

Oylik internet-to‘plamlar

Ko‘proq to‘plamlar – ko‘proq imkoniyatlar!

Sizga qulay bo‘lishi uchun avtomatik tarzda belgilanuvhi 13 ta internet-to‘plam.

  • To‘plamlardan birini tanlab, Siz har 30 kunda avtomatik yangilanib turuvchi internet-trafikka ega bo‘lishingiz mumkin.

To‘plamlarni USSD-so‘rov orqali faollashtirish
Qoldiqni USSD-so‘rov orqali tekshirish

So’rov yuborish uchun forma:

Xabar uzunligi - 1024 simvol.
* To‘ldirishi kerak

Internet-to‘plamlar

Eski to‘plamlar Yangi to‘plamlar Narxi (so‘m) Berilgan trafik (GB) MB amal qilish muddati
To‘plam 1 GB To‘plam 1 GB 10 000 1 GB 30 kun
To‘plam 2 GB To‘plam 3 GB 17 000 3 GB
To‘plam 4 GB To‘plam 5 GB 25 000 5 GB
To‘plam 8 GB To‘plam 10 GB 40 000 10 GB
To‘plam 16 GB To‘plam 20 GB 60 000 20 GB
To‘plam 21 GB To‘plam 30 GB 75 000 30 GB
To‘plam 25 GB To‘plam 50 GB 85 000 50 GB
  To‘plam 60 GB 90 000 60 GB
  To‘plam 75 GB 99 000 75 GB
  To‘plam 100 GB 130 000 100 GB
  To‘plam 150 GB 169 000 150 GB
  To‘plam 200 GB 199 000 200 GB
  To‘plam 250 GB 225 000 250 GB
Ma’lumot
  1. Xizmat faqat keyin to‘lanadigan xizmat tizimi abonentlari uchun amal qiladi;
  2. Agar “Taqvimiy internet-to‘plamlar” yoki “Gigamaniya” to‘plamlari faollashtirilgan bo‘lsa “Oylik internet-to‘plamlarni” faollashtirib bo‘lmaydi.
  3. Abonent to‘lovi har 30 kunda yechiladi;
  4. Kompaniya korporativ abonentlariga xizmatni yoqish uchun, muvofiq raqamlar qayd etilgan shaxs nomidan Kompaniyaga rasmiy murojaat bilan xat taqdim etilishi lozim;
  5. Jismoniy shaxslar xizmatni faollashirish uchun *555*10# so‘rovini jo‘natishlari lozim, yoki Kompaniya ofislarining biriga kelib xizmatlarni yoqish bo‘yicha tegishli ariza yozishlari kerak;
  6. “Oylik internet-to‘plamlar” avtomatik tarzda belgilanadi. Korporativ mijozlar avtomatik tarzda belgilanishni o‘chirish uchun Kompaniyaga rasmiy murojaat bilan xat taqdim etishlari lozim.
  7. Jismoniy shaxslar avtomatik tarzda belgilanishni o‘chirishlari uchun *555# so‘rovini jo‘natishlari, yoki Kompaniya ofislarining biriga kelib xizmatlarni bekor qilish bo‘yicha tegishli ariza yozishlari kerak.
  8. Xizmat yoqilganidan keyin 30 kun o‘tib, abonent hisobida yetarlicha mablag‘ bo‘lsa, tizim oldin xarid qilingan to‘plamni yangidan belgilaydi. Bu holda avval xarid qilingan to’plamda qolgan trafikning amal qilish muddati nolga teng bo‘ladi. Yangi internet-to‘plam trafigi xizmat ulanganidan va avtomatik tarzda yoqilgandan so‘ng 30 kunga 00:00 da belgilanadi. Ortiqcha harajatlarning oldini olish maqsadida, yangi Internet-to‘plamdan foydalanishdan avval, trafik qoldig‘ini tekshirish zarur;
  9. Avtomatik tarzda belgilanish funksiyasi ochirilganida, to‘plam faollashtirilgan kunidan boshlab 30 kundan so‘ng, trafik qoldig‘i nolga tenglashtiriladi;
  10. Internet-to‘plamga qayta ulanganda, agar avvalgi to‘plam amal qilishi muddati tugamagan bo‘lsa, yangi to‘plamda berilgan trafikka avvalgi to‘plamda sarflanmagan trafik miqdori qo‘shib beriladi;
  11. To‘plamning amal qilish muddati so‘nggi yoqilgan to‘plam muddatidan kelib chiqib belgilanadi.  Shuningdek avtomatik tarzda belgilash jarayoni ham so‘nggi yoqilgan to‘plam shartlariga muvofiq amalga oshiriladi;
  12. To‘plamda berilgan MBlardan faqat faol holatda foydalanish mumkin;
  13. Oylik internet-to'plamlar shaxsiy kabinet orqali faollashtirilishi/o'chirilishi mumkin;
  14. Agar to‘plamni xarid qilish paytida internetdan foydalanayotgan bo‘lsangiz, xizmatning to‘g‘ri taqdim etilishi uchun internet-sessiyani to‘xtatib, qaytadan ulanishingiz tavsiya etiladi va shundan keyin Internetda ishlashni yana davom ettirishingiz mumkin;
  15. Xizmatni faollashtirgandan so‘ng, xarid qilgan internet trafik belgilanganligini *107# USSD-so‘rovi orqali tekshirishingiz lozim. Bunga qadar internet tarif rejangizga muvofiq narxlanadi. Bu hollarda Kompaniya taqdim etilgan xizmatlar bo‘yicha shikoyatlarni qabul qilmaydi va qayta hisob-kitoblarni amalga oshirmaydi.
  16. Abonent raqami hisobida mablag‘ yetarli bo‘lmaganda, tizim 20 kun davomida internet-to‘plamni belgilashga urinadi. Abonent to‘lovi samarali yechilgan taqdirda trafik to‘liq hajmda belgilanadi, uning amal qilish muddati esa keyingi avtomatik belgilangunga qadar qolgan kunlar soniga teng bo‘ladi.
  17. 26.07.2022 sanasidan «Oylik internet-to‘plamlar», «Taqvimiy internet-to‘plamlar» va «Gigamaniya» internet-to‘plamlari uchun abonent to‘lovi hisob to‘plam qiymatiga yetarli miqdorga to‘ldirilgan paytda yechiladi.
Alohida hisob

"Alohida hisob" xizmati uchun 30 kunlik Internet-to‘plamlar tavsifi:

  1. Bu to‘plamlar faqatgina "Alohida hisob" foydalanuvchilari uchun amal qiladi. Ulanish *554# USSD so’rov orqali amalga oshiriladi;
  2. Abonent to‘lovi har 30 kunda, abonentning shaxsiy balansidan yechiladi;
  3. 30 kunlik Internet-to‘plamlar avtomatik belgilash xizmati bilan faollashtiriladi, ya‘ni, to‘plamni faollashtirgan kundan boshlab, hisobingizda yetarli mablag‘ bo‘lgan taqdirda, har 30 kunda, xarid qilingan to‘plam taqdim etiladi. Oldingi oydan qolgan Internet-trafikning amal qilish muddati yangi oyga uzaytiriladi;
  4. Avtomatik uzaytirish funksiyasi USSD-so'rov yordamida o'chirilishi mumkin - *554# (qo'ng'iroq tugmasi). Avtomatik belgilanish funksiyasi o'chirilgan bo'lsa, internet-to'plam faollashtirilgan kundan boshlab 30 kun o'tgach, trafik qoldig'i bekor qilinadi;
  5. Amaldagi to'plam muddati tugamagan bo'lib, Internet-to‘plam qayta ulanganida,  yangi to'plamga kiritilgan trafik sarflanmagan trafik qoldig'iga qo'shiladi;
  6. Trafikning amal qilish muddati oxirgi faollashtirilgan Internet-to'plamning amal qilish muddatiga teng bo'ladi. Shu bilan birga, avtomatik belgilash funksiyasi oxirgi belgilangan Internet-to‘plam shartlariga muvofiq ishlaydi;
  7. Internet-to'plamga kiritilgan trafikdan faqat faol holatda foydalanish mumkin;;
  8. To‘plam faollshtirilgandan so‘ng, internet-trafik qoldig‘ini *107#(chaqiruv tugmasi) orqali tekshiring va Internet-to‘plam xarid qilinganiga ishonch hosil qiling. To‘plam xarid qilinguniga qadar, internet uchun to‘lov sizning tarif rejangizga muvofiq amalga oshiriladi. Shuni eslatib o‘tamizki, agar bunday vaziyat yuaga keladigan bo‘lsa, Kompaniya taqdim etgan xizmatlar bo‘yicha shikoyatlarni qabul qilmaydi va hisob-kitoblarni qayta amalga oshirmaydi.
  9. Abonent raqami hisobida mablag‘ yetarli bo‘lmaganda, tizim 20 kun davomida internet-to‘plamni belgilashga urinadi. Abonent to‘lovi samarali yechilgan taqdirda trafik to‘liq hajmda belgilanadi, uning amal qilish muddati esa keyingi avtomatik belgilangunga qadar qolgan kunlar soniga teng bo‘ladi.

Yangiliklar

Kompaniya hayotidan olingan voqea va hodisalar

Karyera

Katta oilaning bir qismi bo'ling!

Ofislarimiz va dilerlarimiz manzillari

Ucellning barcha ofislari Sizning xizmatingizda!

Firibgarlikning oldini olish va Speak-up tarmog‘i

Sifatli aloqa va raqamingiz xavfsizligi!

Biz bilan bog'lanish

Ucell bilan bog'lanish

Ushbu saxifada sizga ko'rsatilayotgan xizmatlar sifati borasida o'z fikr va muloxazalaringizni bildirish, hamda sizni qiziqtirayotgan savollarga javob olishingiz mumkin.

Ko'p so'raladigan savollarga javoblarni www.ucell.uz, saytida va «FAQ» bo'limida ham topishingiz mumkin.


Sizlardan Kompaniyaga murojaat etganingizda muloqotda axloq me’yorlariga amal qilishingizni so‘raymiz. Aks holda Kompaniya bunday murojaatlarni ko‘rib chiqmaslik huquqiga ega bo‘ladi.

Xabar qoldiring:

* bilan belgilangan joylar to’ldirilishi shart
Parolni olish uchun kiritilgan telefon raqamidan *233# raqamiga qo’ng’iroq qiling va ushbu yerga kiriting
Xabar uzunligi - 512 simvol.

Diqqat!

  • O'zbekiston Respublikasi qonunchiligiga binoan, zarur bo'lgan vaqtda, xizmat ko'rsatish, aloqa qamrovi va qo'shimcha xizmatlarga tegishli bo'lgan murojaatlarni ko'rib chiqish vaqti 30 kalendar kunigacha yetishi mumkin;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasi yordamida bir kun ichida maksimal murojaat etishlar soni 5 tagacha cheklagan;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasidan barcha Internet foydalanuvchilari foydalanishlari mumkin.