Korporatsiyalarga
Xizmatlar
Doimiy aloqa
USSD So'rov

USSD So'rov

USSD xizmati (Unstructured Supplementary Services Data) mijoz va ilovalar orasidagi ma‘lumotlarni real vaqt oralig‘da uzatish imkonini beradi. USSD xizmatidan foydalanganda telefondan SMS markazi raqamlarini yoki boshqa qisqa xabarni yo‘llashning hojati yo‘q. Huddi oddiy qo‘ng‘iroqdek kerakli buyruqni terishning o‘zi kifoya

USSD orqali ma‘lumotni yetkazishning tezligi, SMS markazi orqali so‘rov yo‘llagandan kattaroq bo‘lib, javob kutish vaqti atiga 2-4 soniyani tashkil etadi. Har bir telefonda USSD so‘roviga javob olish shakli o‘zgachadir.

Bu xizmatni taqdim etiladigan asosiy xizmatlar majmuiga kirgani sababli uni alohida yoqtirish shart emas.


Foydalanish

Ayrim telefonlarda USSD so‘roviga javob sonlar bilan emas balki belgilar ko‘rinishida keladi. Masalan Sony Ericsson, Nokia telefonlarida sonlarni kiritish uchun kerakli klavishani bosib, ushlab turish kerak.

Abonent tarafidan qabul qilinayotgan xabarlar hech qayerda saqlanib qolinmaydi va uni o‘chirish uchun qo‘shimcha harakatlarni talab qilmaydi. Ba‘zi telefonlar USSD xabarlarini telefon hotirasida saqlab qolish imkonini beradi.

So‘rovni amalga oshirish uchun qisqa raqamni terib "chaqiruv" tugmasini bosing. Barcha qisqa USSD so‘rovlar "" belgisi bilan boshlanib, "" belgisi bilan tugaydi.

Masalan: (joriy hisob haqidagi ma‘lumot).

Postpaid abonentlari uchun
Postpaid abonentlari uchun USSD-so‘rov raqamlari
*100# Yuridik shaxslar uchun tarif rejasini va holatini tekshirish.
Jismoniy shaxslar uchun tarif rejasini va hisobni tekshirish.
*102# Daqiqalar va SMSlar limitlarini tekshirish.
*103# Internet-trafik limitini tekshirish.
*110# yoki *261# Yuridik shaxslar uchun tarif rejasini va holatini tekshirish.
*261*kirish kodi#
*110*kirish kodi#
Tashkilotning hozirgi hisobi haqidagi ma’lumotni aks ettirish.
*125* 9989Yxxxxxxx # "Menga qo‘ng‘iroq qil" xizmati
*125*5# "Menga qo‘ng‘iroq qil" xizmatini yoqtirish
*125*6# "Menga qo‘ng‘iroq qil" xizmatini o‘chirish
*340*{7 xonali abonent raqami}# USSD yordamida operator yoki viloyat kodini bilib oling
*535# “Gigman internet-to‘plamlari” xizmatini faollashtirish
*555# Oylik Internet to‘plamlari xizmatini faollashtirish
*888# “U-to‘lov” to‘lov vositasi

Yangiliklar

Kompaniya hayotidan olingan voqea va hodisalar

Karyera

Katta oilaning bir qismi bo'ling!

Ofislarimiz va dilerlarimiz manzillari

Ucellning barcha ofislari Sizning xizmatingizda!

Firibgarlikning oldini olish va Speak-up tarmog‘i

Sifatli aloqa va raqamingiz xavfsizligi!

Biz bilan bog'lanish

Ucell bilan bog'lanish

Ushbu saxifada sizga ko'rsatilayotgan xizmatlar sifati borasida o'z fikr va muloxazalaringizni bildirish, hamda sizni qiziqtirayotgan savollarga javob olishingiz mumkin.

Ko'p so'raladigan savollarga javoblarni www.ucell.uz, saytida va «FAQ» bo'limida ham topishingiz mumkin.


Sizlardan Kompaniyaga murojaat etganingizda muloqotda axloq me’yorlariga amal qilishingizni so‘raymiz. Aks holda Kompaniya bunday murojaatlarni ko‘rib chiqmaslik huquqiga ega bo‘ladi.

Xabar qoldiring:

* bilan belgilangan joylar to’ldirilishi shart
Parolni olish uchun kiritilgan telefon raqamidan *233# raqamiga qo’ng’iroq qiling va ushbu yerga kiriting
Xabar uzunligi - 512 simvol.

Diqqat!

  • O'zbekiston Respublikasi qonunchiligiga binoan, zarur bo'lgan vaqtda, xizmat ko'rsatish, aloqa qamrovi va qo'shimcha xizmatlarga tegishli bo'lgan murojaatlarni ko'rib chiqish vaqti 30 kalendar kunigacha yetishi mumkin;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasi yordamida bir kun ichida maksimal murojaat etishlar soni 5 tagacha cheklagan;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasidan barcha Internet foydalanuvchilari foydalanishlari mumkin.