"Alohida hisob" xizmati
Barcha limitlar tugadimi? Hisobingizni o‘zingizga qulay tarzda to‘ldirib, aloqada qoling.
"Alohida hisob" xizmati bilan tashkilot va xodim o‘rtasidagi aloqa harajatlarini bo‘lish imkoniyatini beradi.
Xizmatning afzalliklari:
-
Xizmat uchun aloqa byudjetini samarali rejalashtirish;
-
Xodimlarning xizmat uchun aloqa harajatlarini boshqarish imkoniyati;
-
Xodimning xizmat va shaxsiy muloqot uchun 1 ta raqamdan foydalanishi;
-
Imtiyozli korporativ tariflar bo‘yicha xodimlarning shaxsiy suhbatlariga to‘lovlar kiritish.
Telefon raqamini +xxx xx xxxxxxx formatida kiriting!
Mas’ul shaxsning ismini kiriting
Tashkilotning nomini kiriting
Diqqat
Iltimos, so’rov amalga oshishini kutib turing ...
Hato
Yopmoq
Sessiya vaqti tugadi. Sahifani yangilang va qayta to’ldiring
Texnik chegaralanishlar mavjud. So’rovingizni kechroq yuboring. Raxmat!
Viloyatni tanlang
Xabar uzunligi - 1024 simvol.
%n belgi qoldi.
Xabarni kiriting
Yopmoq (Esc)
Xizmatni faollashtirish
Endi Siz har bir xodim uchun xususiy limitlar belgilab, xizmat uchun zarur aloqa byudjetini oson rejalashtirishingiz mumkin. Xizmat uchun aloqa belgilangan limitdan oshsa, xodim o‘zi uchun to‘lov amalga oshirishi mumkin.
Xizmatni qanday faollashtirish mumkin?
-
Korporativ mijozlarga xizmat ko‘rsatish ofislaridan biriga "Alohida hisob" xizmatiga ulanish haqida ariza yuborish kerak;
-
Aloqa xizmatlarini taqdim etish shartnomasiga qo‘shimcha kelishuv tuzish kerak;
-
Xizmatga ulanadigan tashkilot xodimlari aloqa xizmatlarini taqdim etish shartnomasiga tuzilgan qo‘shimcha kelishuvning №1 ilovasiga imzo chekishlari talab etiladi.
"Korporativ hisob" - "Alohida hisob" xizmatiga ulanayotgan har bir xodim uchun Siz to‘lovlar limitini o‘rnatishingiz mumkin.
"Shaxsiy hisob" - bu xodimingiz hisobi bo‘lib, bunda xodim jismoniy shaxslar uchun mavjud to‘lov turlaridan biri orqali o‘z hisobini to‘ldirish imkoniyati demakdir. Xizmat Mijoz shartnomasida keltirilgan har bir raqam uchun ariza asosida taqdim etiladi. Bunda Mijoz "Shaxsiy hisob" xizmatiga ulanmoqchi bo‘lgan har bir xodim uchun shaxsiy to‘lovlar limitini (12630 so'm kam bo‘lmagan miqdorda) belgilashi kerak. Belgilangan limit tugagandan so‘ng, abonent SMS-ma‘lumot qabul qiladi va shundan so‘ng mablag‘ "Shaxsiy hisob"dan yechila boshlaydi. "Shaxsiy hisob"ni jismoniy shaxslar (Elektron to‘lov tizimi, umumiy to‘lov kartalari, Kompaniyaning o‘z ofislarida joylashgan kassalar va boshqalar) uchun mavjud barcha to‘lov turlari orqali to‘ldirish imkoni mavjud.
Korporativ hisobini tekshirish: *110#
Xodimning shaxsiy hisobini tekshirish: *100#
Limitga o‘zgarishlar kiritish:
-
Mijoz har bir xodim uchun belgilangan limit miqdorini oshirishi yoki kamaytirishi mumkin.
-
Limitni kamaytirish holatini faqatgina oyning 1-chi sanasida amalga oshirish mumkin.
-
Limitga o‘zgartirish kiritish uchun Ucellning korporativ mijozlarga xizmat ko‘rsatish ofisiga ariza yuborish talab etiladi.
Qo‘shimcha xizmatlarni ulash va o‘chirish uchun Siz ariza formasini to‘ldirib Ucellning Korporativ mijozlarga xizmat ko‘rsatish bo‘limiga murojaat qilishingiz lozim.
Xizmat shartlari
-
Xizmat barcha Postpaid tarif rejalari uchun amal qiladi;
-
Korporativ hisob evaziga qo‘shimcha xizmatlarga ulanish faqat korporativ Mijozning yozma arizasi bilangina amalga oshiriladi;
-
"Alohida hisob" xizmatiga ulanganda tarifning abonent to‘lovi har taqvimiy oyning 1-sanasida to‘liq miqdorda hisobdan yechiladi. Xizmatga ulanish yoki tarifga o‘tish chog‘ida xizmatning abonent to‘lovi faqatgina shu oy so‘ngiga qadar qolgan kunlar uchun yechiladi;
-
Xodimning o‘zi tomonidan USSD-so‘rovi orqali qo’shimcha faollashtirilgan barcha qo‘shimcha xizmatlar haqlari mazkur xizmat shartlariga muvofiq tarzda abonentning shaxsiy hisobidan yechib olinadi;
-
Agar to‘lov yechiladigan vaqtda abonent raqami Bloklangan holatda bo‘lsa, abonent to‘lovi yechilmaydi. Bunda, agar keyingi 30 kun ichida mijoz raqami Faol holatga o‘tsa, abonent to‘lovi to‘liq hajmda yechib olinadi.
Kerakli hujjatlar:
Agarda Sizda qo‘shimcha savollar bo‘lsa, ularni corporate@ucell.uz manziliga yuborishingiz yoki quyidagi raqamlar orqali biz bilan bog‘lanishingiz mumkin:
-
8111 (Ucell raqamlaridan)
-
+998931840900 (boshqa mobil operatorlari hamda shahar raqamlari uchun)
998ХXXXXXXXX formatida to‘g‘ri Ucell raqamini kiriting
Bir martalik kodni XXXXXX shaklida kiriting
SMS orqali bir martalik parol yuborishda xatolik yuz berdi!
Xizmatni faollashtirish bo‘yicha so‘rovingiz muvaffaqiyatli ishlovga olinmadi. Iltimos, qayta urinib ko‘ring yoki abonentlarga xizmat ko‘rsatish bo‘limiga murojaat qiling.
Diqqat
Iltimos, so’rov amalga oshishini kutib turing ...
Hato
Yopmoq
Sessiya vaqti tugadi. Sahifani yangilang va qayta to’ldiring
Ichki hato ro’y berdi. Keyinroq xabar qoldirishga urinib ko’ring. Rahmat!
Mobil telefon raqamini +xxx xx xxxxxxx formatida kiriting!
To’ldirilmadi
Noto’g’ri adres
Noto’g’ri parol
Xabar sarlavhasini kiriting
512 simvoldan oshmaydigan xabar kiriting!
Xabar uzunligi - 512 simvol.
%n simvol qoldi
Savol turini kiriting
Shikoyat toifasini tanlang