Xizmat yoqilgandan so’ng barcha qo’ng’iroqlar yashirin holda amalga oshiriladi. Shundan so‘ng siz istagan paytda bu xizmatni o‘z telefoningiz menyusidan o‘chirib yoqishingiz mumkin bo‘ladi. Shu bilan birga, abonent to‘lovi o‘chirish USSD so‘rovini amalgam oshirishgacha yechiladi.
Agar telefoningizda "Raqamni yashirish" xizmati yoqilgan bo‘lsa va siz qaysidir raqamga (masalan, do‘stingizda) qo‘ng‘iroq qilganingizda sizning raqamingiz aniqlanishini hohlasangiz, quyidagi raqamlarni tering:
XXXXXXX, bu yerda XXXXXXX – qo‘ng‘iroq qilinayotgan telefon raqami.
Agar “Raqamni yashirish” xizmati yoqilgan, lekin telefon apparati sozlashlarida o’chirilgan bo’lsa, telefon raqamingizni yashirish uchun, quyidagi tarzda qo’ng’iroq qiling:
XXXXXXX, bu yerda XXXXXXX – qo‘ng‘iroq qilinayotgan telefon raqami.
Buyruq | Ko’rsatma | To’liq so’rov |
1 | Xizmatga ulanish | *311*1# |
2 | Xizmatni bekor qilish | *311*2# |
3 | Xizmat holatini tekshirish | *311*3# |
4 | Qoshimcha ma’lumot | *311*4# |
Narxlar soliqlar bilan ko‘rsatilgan.
Xizmatni ulash narxi -
Agar siz Ucell abonenti bo‘lsangiz, siz tanlangan xizmatni yoqishingiz mumkin.
Buning uchun raqamingiz yoki bir martalik parol kiritib maqsadingizni tasdiqlang
Iltimos, so’rov amalga oshishini kutib turing ...
Xizmatni faollashtirish muvaffaqiyatli bo‘ldi
Bir martalik parol ko‘rsatilgan raqamga SMS orqali jo‘natildi.
Ushbu saxifada sizga ko'rsatilayotgan xizmatlar sifati borasida o'z fikr va muloxazalaringizni bildirish, hamda sizni qiziqtirayotgan savollarga javob olishingiz mumkin.
Ko'p so'raladigan savollarga javoblarni www.ucell.uz, saytida va «FAQ» bo'limida ham topishingiz mumkin.
Sizlardan Kompaniyaga murojaat etganingizda muloqotda axloq me’yorlariga amal qilishingizni so‘raymiz. Aks holda Kompaniya bunday murojaatlarni ko‘rib chiqmaslik huquqiga ega bo‘ladi.
Diqqat!