Dinamik ovozli pochta Sizga qo‘ng‘iroq qilib tusholmagan abonentlarga, Siz uchun ovozli xabar qoldirish imkoniyatini beradi.
Korporativ abonen uchun ushbu xizmatni faollashtirishlari uchun korporativ mijozning yozma arizasi talab etiladi.
Xizmat ko‘rsatkichlari
Ovozli xabarlarning
maksimal miqdori
(yangi va saqlanganlar)*
|
20
|
---|---|
Bitta ovozli xabarning
maksimal davomiyligi
|
60 soniya
|
Ovozli xabarlarni
saqlash uchun
maksimal muddat davri
|
2 kun
|
Bitta ovozli xabarning
minimal davomiyligi
|
2 soniya
|
Ovozli xabarlar
qutisini saqlash
muddati
|
2 kun
|
*Ovozli xabarlar qutisida bo‘sh joy qolmasa, avval eng eski xabarlar o‘chiriladi.
**Qoldirilgan ovozli xabarlarning muddati yakunlaganidan so‘ng, agarda qutida yangi xabarlar bo‘lmasa, quti avtomatik tarzda o‘chiriladi. Agarda yangi yangi ovozli xabarlar kelib tushsa, unday holatda quti avtomatik tarzda qayta tiklanadi.
"Dinamik ovozli pochta" xizmatining tariflari
USSD-so‘rov *977#
|
0 so'm
|
---|---|
Ulanish narxi
|
0 so'm
|
Abonent to‘lovi
|
0 so'm
|
9977 raqamiga chiquvchi qo‘ng‘iroqlar
|
0 so'm
|
ESLATMA: Аgar Siz O‘zbekiston hududidan tashqarida bo‘lib, Ucell rouming-hamkorlaridan birining xizmatlaridan foydalansangiz, "Dinamik ovozli pochta" xizmatiga ulanish uchun qilingan qo‘ng‘iroqlar narxi (kirish va chiqish) rouming tariflari asosida baholanadi.
Qo‘ng‘iroq qilayotgan abonentlar tarifikatsiyasi
Ovozli signaldan so‘ng qo‘ng‘iroq qilayotgan abonent uchun chiqish qo‘ng‘irog‘ining narxi – tarifda belgilangan chiqish qo‘ng‘iroqlariga asosan belgilanadi.
Xizmatni ulash narxi -
Agar siz Ucell abonenti bo‘lsangiz, siz tanlangan xizmatni yoqishingiz mumkin.
Buning uchun raqamingiz yoki bir martalik parol kiritib maqsadingizni tasdiqlang
Iltimos, so’rov amalga oshishini kutib turing ...
Xizmatni faollashtirish muvaffaqiyatli bo‘ldi
Bir martalik parol ko‘rsatilgan raqamga SMS orqali jo‘natildi.
Ushbu saxifada sizga ko'rsatilayotgan xizmatlar sifati borasida o'z fikr va muloxazalaringizni bildirish, hamda sizni qiziqtirayotgan savollarga javob olishingiz mumkin.
Ko'p so'raladigan savollarga javoblarni www.ucell.uz, saytida va «FAQ» bo'limida ham topishingiz mumkin.
Sizlardan Kompaniyaga murojaat etganingizda muloqotda axloq me’yorlariga amal qilishingizni so‘raymiz. Aks holda Kompaniya bunday murojaatlarni ko‘rib chiqmaslik huquqiga ega bo‘ladi.
Diqqat!