Mijoz hisobiga, Kompaniya tomonidan o‘rnatilgan ma’lum miqdordagi mablag‘dan kam qolgan holatda cheklov o’rnatiladi.
Yuridik va jismoniy shaxslarning (matnda keyingi o‘rinlarda – Mijoz) shaxsiy hisobidagi mablag‘ qoldig‘i nolga tushganda va/yoki balans manfiy holatda bo’lganda, Mijozning abonent raqami bloklanadi.
Bloklangan holat muddati 90 kunni tashkil etadi.
Bloklangan holatda:
-
Bloklangan holatga o‘tgandan so’ng, keyingi 30 kun mobaynida kiruvchi qo‘ng‘iroqlar va SMS-xabarlar, IVR xizmatiga qo‘ng‘iroqlar, favqulodda chaqiruv va xizmat ko’rsatish raqamlariga qo‘ng‘iroq qilish bepul, hamda, hisobni to‘ldirish imkoni mavjud;
-
Agar Mijozning shaxsiy hisobi, bloklangan holatga o‘tgandan so’ng, 30 kun mobaynida to‘ldirilmasa, 31-kundan boshlab xizmat ko’rsatish raqamlariga chiquvchi qo‘ng‘iroqlar va kiruvchi SMS-xabarlardan tashqari, barcha qo‘ng‘iroqlar bloklanadi;
-
Hisob holati minusga kirgan kundan boshlab, agar Mijoz 90 kun davomida hisobini to‘ldirmasa, bu holatda Shartnoma bekor qilinadi va abonent raqami Kompaniya ixtiyoridagi bo‘sh raqamlar ro‘yxatiga o‘tadi;
-
Shartnoma bekor qilinganidan so’ng, Tomonlar, majburiyatlaridan kelib chiqqan holda, o‘zaro hisob-kitob ishlarini amalga oshirishi lozim;
-
“O‘zgacha raqam” xizmati bo‘yicha ulangan abonent raqamlari uchun bu yerda ko‘rsatilgan shartlar amal qiladi.
Kompaniya xizmatlaridan foydalanish qoidalari buzilgan hollarda cheklov:
-
Postpaid tizimida uyali radiotelefon aloqasi xizmatlarini ko’rsatish bo’yicha Shartnomasida (matnda keyingi o‘rinlarda – Shartnoma) 3.1.2.e) hamda 3.1.2.f bandlariga muvofiq) belgilanganidek, Kompaniya tomonidan cheklangan/to‘xtatilgan abonent raqamlarining bloklanish muddati, bloklangan vaqtdan boshlab, 30 taqvimiy kunni tashkil etadi.
-
Mijoz bloklangan abonent raqamlarini qayta tiklashi uchun, bloklangan vaqtdan e’tiboran 30 kun ichida:
-
Jismoniy shaxs – shaxsini tasdiqlovchi hujjat va bloklangan raqam SIM-kartasi bilan Kompaniya ofislaridan biriga murojaat qilishi;
-
Yuridik shaxs – Kompaniya manziliga yozma ravishda murojaat yo’llashi lozim.
-
Agar raqam statsionar tarmoqqa va IP-telefoniya tarmoqlariga shlyuzlar o‘rnatish uchun, kompyuter tizimiga, shuningdek telekommunikatsiya tarmoqlariga noqonuniy (ruxsatsiz) kirish huquqini olish uchun maxsus vositalarni sotish yoki tarqatish maqsadida ishlab chiqarish, o‘rnatilgan himoya tizimlarini aylanib o‘tib xalqaro trafikdan foydalanish va uni o‘tkazish maqsadida telekommunikatsiya tarmoqlariga noqonuniy (ruxsatsiz) kirish, shuningdek, ushbu maqsadlarga mo‘ljallangan maxsus dasturiy yoki apparat vositalarining ishlashi uchun sharoitlar yaratish va ularni saqlash hamda Kompaniya jihozlarining yoki aloqa qurilmalarining ish qobiliyati buzilishiga olib kelishi mumkin bo‘lgan boshqa holatlar uchun ishlatilgan bo‘lsa, u holda bu abonent raqami blokdan chiqarilmaydi. Bloklanganidan keyin 30 kun o‘tgach, mazkur raqam tarmoqdan o‘chiriladi, Shartnoma esa Kompaniya tomonidan bir tomonlama tartibda bekor qilinadi.
-
Agar abonent raqami lotereyalar, ovoz berishlar, tanlovlar, reklama, so‘rovnomalar, ommaviy tarqatmalar o‘tkazilganligi sabab bloklangan bo‘lsa, u holda Mijoz raqamini blokdan chiqarishni so‘rab va bundan keyin raqamdan mazkur maqsadlarda foydalanmasligini ko‘rsatib, Kompaniyaga ariza berishi kerak. Kompaniya shartnomaga muvofiq, bloklangan vaqtdan keyin 30 kun o‘tgach, raqamni blokdan chiqarishni rad etishi yoki ushbu abonent raqamini bir tomonlama tartibda tarmoqdan o‘chirish huquqiga ega.
Diqqat
Iltimos, so’rov amalga oshishini kutib turing ...
Hato
Yopmoq
Sessiya vaqti tugadi. Sahifani yangilang va qayta to’ldiring
Ichki hato ro’y berdi. Keyinroq xabar qoldirishga urinib ko’ring. Rahmat!
Mobil telefon raqamini +xxx xx xxxxxxx formatida kiriting!
To’ldirilmadi
Noto’g’ri adres
Noto’g’ri parol
Xabar sarlavhasini kiriting
512 simvoldan oshmaydigan xabar kiriting!
Xabar uzunligi - 512 simvol.
%n simvol qoldi
Savol turini kiriting
Shikoyat toifasini tanlang