Kompaniya yangiliklari
Matbuot xizmati
“Ucell-Buxoro” jonli efirda
17IYL2021

“Ucell-Buxoro” jonli efirda



Shu kunlarda mintaqaviy direktorlar  mintaqaviy televideniyadagi ochiq muloqotlar jarayonida qatnashadilar. Efirda 2021 yilning birinchi yarim yilligi natijalari muhokama qilindi. "Ochiq muloqot" va "Kun mavzusi" dasturlarida "Ucell-Navoiy", "Ucell-Samarqand" va "Ucell-Buxoro" ofislari direktorlari so'zga chiqdilar.

"Ucell-Buxoro" ning mintaqaviy direktori Mehridin Muxamedov aloqa tizimidagi sifat o'zgarishlari to'g'risida ma'ruza tayyorladi.

2021 yilning birinchi yarmida Ucell kompaniyasi o‘z tarmog‘ini doimiy ravishda O‘zbekistonning barcha hududlarida kengaytirmoqda va modernizasiya qilmoqda. Shu jumladan Buxoro viloyatida ham. Yil boshidan boshlab 43 ta 4G tayanch stansiyalari, 10 ta 3G stansiyalari va 11 ta 2G stansiyalari ishga tushirildi. Bugungi kunda respublika aholi punktlarining 80% to‘rtinchi avlod aloqa vositalari bilan ta'minlangan.

Ucell bugungi kunda tayanch stansiyalarni muqobil elektr energiyasi manbalari bilan ta'minlash bo‘yicha sohaning yetakchisiga alangan va kelajakda ham yetakchilikni saqlab qolishni rejalashtirmoqda. 2021 yil boshidan buyon Buxoro viloyatida 20 ta dizel generatorlari to‘plamlari (DGU) masofadan boshkarish tizimi joriy etildi, 268 ta akkumulyator batareyalari (AKB) almashtirildi.

Kompaniya tarmog‘idagi sifat va miqdoriy o‘zgarishlar trafik sarflanishiga ta'sir qiladi, shuning uchun LTE trafigi 2021 yilning 1-choragida Buxoro viloyatida o‘tgan yilning 1-choragiga nisbatan  142 % ga o‘sdi.

Tarmoqning kengayishi bilan haqiqatdan ma'lumotlar foydalanuvchilari soni ortib bormoqda. 2019 yildan boshlab Internet foydalanuvchilari Kompaniya abonentlari orasida deyarli +10% ni tashkil etdi.



Yil boshida Buxoro viloyatidagi dilerlik punktlari soni 157 tani tashkil etgan bo‘lsa, yarim yil davomida yana 18 ta savdo shoxobchalari ochildi va bugungi kunda ularning soni 175 tani tashkil etdi. Ko‘rsatilayotgan xizmatlarning sifati yuqori darajada bo‘lishi uchun ular doimiy ravishda tekshiruv va nazorat qilib turiladi. Shuningdek, operatorlar uchun treninglar o‘tkaziladi.

Abonentlarga qulaylik yaratish maqsadida chekka hududlarda tezkor ofislar tashkil etildi. Mijozlarga xizmat ko‘rsatish bo‘limi xodimlari kuniga o‘rtacha 200 ta foydalanuvchilarga aloqa, sim-kartalar, tariflar va boshqalar bo‘yicha xizmatlar ko‘rsatishadi. Zamonaviy standartlar asosida ofisda elektron navbat tizimi o‘rnatilgan.

Bundan tashqari, "Vatanparvar" va "Mahalla" ijtimoiy yonaltirilgan tarif liniyalarini ishga tushirilgan.
"Vatanparvar" tarif liniyasi tibbiyot muassasalari xodimlari, Ichki ishlar vazirligi, Favqulodda vaziyatlar vazirligi, Mudofaa vazirligi va O‘zbekiston Respublikasi Milliy gvardiyasi xodimlarini qo‘llab-quvvatlash va ularga qulay sharoit yaratish maqsadida ishlab chiqilgan. Tarif rejasi 20 GBgacha trafikka ega maxsus internet-to‘plamlarni, qulay narxlarda Daqiqalar, SMSlar va MBlarning eng maqbul uyg‘unligini,  taklif etadi.
"Mahalla" tarif rejasida cheksiz chiqish daqiqalari, shuningdek, O‘zbekiston bo‘ylab 750 chiqish daqiqalari va 750 SMS va 1 Gb trafikni atigi 15 ming so‘m evaziga taqdim etiladi.

Kompaniya o‘z abonentlariga keng turdagi xizmatlarni taklif etadi. Shu jumladan, "Kapitalbank" ATB bilan birgalikda imtiyozli shartlarda kredit asosida uyali telefonlar savdosi ham tashkil etilgan.

Korporativ mijozlar bilan faol ishlar olib borilmoqda: texnik xizmat ko‘rsatish, ulanish, SIM-kartalarni yetkazib berish va boshqa xizmatlarning ko‘rsatilishi shular jumlasidandir.



2020 yil avgust oyidan boshlab Kompaniyamiz abonentlar soni bo‘yicha yetakchi o‘rinni egallab kelmoqda.
Va bu Kompaniyamiz mutaxassislari uchun chegara bo‘lib qolmaydi. Bu yil Ucell "YueSeM Telekom" va Megafon sheriklari bilan qo‘shma korxona bo‘lgan Digital Holding tarkibiga kirdi.
Digital Holding kompaniyasi O‘zbekiston Respublikasida aloqa xizmatlaridan foydalanish imkoniyatlarini kengaytirish va ularning sifatini oshirish, telekommunikasiya infratuzilmasini xalqaro standartlarga muvofiq shakllantirish, axborot xavfsizligi va ma'lumotlarni saqlash, markalash va ayrim turdagi tovarlarning harakatini nazorat qilishga e'tiborini qaratadi. Shu munosabat bilan yaqin ikki yil ichida tarmoqni keng miqyosda o‘zgartirish rejalashtirilgan.

O‘zbekistondagi eng yirik uyali aloqa operatori Ucell, joriy etilgan zamonaviy texnologiyalar yordamida har bir hududda hayotning yanada sifatli bo‘lishini va hamma uchun foydali bo‘lishini ta'minlashga intiladi.
 

Yangiliklar

Kompaniya hayotidan olingan voqea va hodisalar

Karyera

Katta oilaning bir qismi bo'ling!

Ofislarimiz va dilerlarimiz manzillari

Ucellning barcha ofislari Sizning xizmatingizda!

Firibgarlikning oldini olish va Speak-up tarmog‘i

Sifatli aloqa va raqamingiz xavfsizligi!

Biz bilan bog'lanish

Ucell bilan bog'lanish

Ushbu saxifada sizga ko'rsatilayotgan xizmatlar sifati borasida o'z fikr va muloxazalaringizni bildirish, hamda sizni qiziqtirayotgan savollarga javob olishingiz mumkin.

Ko'p so'raladigan savollarga javoblarni www.ucell.uz, saytida va «FAQ» bo'limida ham topishingiz mumkin.


Sizlardan Kompaniyaga murojaat etganingizda muloqotda axloq me’yorlariga amal qilishingizni so‘raymiz. Aks holda Kompaniya bunday murojaatlarni ko‘rib chiqmaslik huquqiga ega bo‘ladi.

Xabar qoldiring:

* bilan belgilangan joylar to’ldirilishi shart
Parolni olish uchun kiritilgan telefon raqamidan *233# raqamiga qo’ng’iroq qiling va ushbu yerga kiriting
Xabar uzunligi - 512 simvol.

Diqqat!

  • O'zbekiston Respublikasi qonunchiligiga binoan, zarur bo'lgan vaqtda, xizmat ko'rsatish, aloqa qamrovi va qo'shimcha xizmatlarga tegishli bo'lgan murojaatlarni ko'rib chiqish vaqti 30 kalendar kunigacha yetishi mumkin;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasi yordamida bir kun ichida maksimal murojaat etishlar soni 5 tagacha cheklagan;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasidan barcha Internet foydalanuvchilari foydalanishlari mumkin.