COSCOM (Ucell savdo belgisi) uyali aloqa operatorining call-markazi bilan aloqani qo'llab-quvvatlash va karantin vaqtida muammolarni tezda hal qilish uchun quyidagi usullar orqali bog'lanish mumkin:
— Yagona portal "Shaxsiy kabinet" / "Onlayn Call-markaz" -
https://my.ucell.uz/
— Bosh direktorning virtual qabulxonasi -
https://vp.ucell.uz/
— Qayta aloqa -
http://ucell.uz/uz/feedback
— Ijtimoiy tarmoqlar:
https://ok.ru/ucell,
https://www.facebook.com/ucell/
Abonentlarga qo'shimcha qulayliklar yaratish uchun alternativ aloqa kanalini Telegram bot yordamchisi "Mening Ucellim" @Ucell_bot ishga tushirdi:
-
https://t.me/Ucell_bot;
Karantin davrida abonentlardan Kompaniyaga masofaviy murojaatlar soni sezilarli darajada oshdi.
Shunday qilib, faqat aprel oyining birinchi o'n kunligida oldingi oyning shu davriga nisbatan 20 mingtaga ko'proq so'rovlar ko'rib chiqildi.
Call-markazning samaradorligini oshirish uchun qo'shimcha operatorlar joriy etildi. Yordamga kompaniyaning boshqa bo'linmalaridagi tajribali xodimlarining qismi yo′naltirildi.
Biz Ucell tomonidan joriy etilgan zamonaviy texnologiyalar yordamida hayotning eng yaxshi sifati har joyda mavjud va barcha uchun foydali bo'lishiga intilamiz.
