Abonentlarga
Xizmatlar
Asosiy xizmatlar
«Mening tarifim» xizmati

«Mening tarifim» xizmati

Endi Siz abonent to‘lovining navbatdagi yechilish sanasini bilib olishingiz uchun, shuningdek boshqa foydali ma’lumotlarga ega bo’lishingiz uchun raqamiga USSD-so‘rov yuborsangiz kifoya.

Xizmat bepul.

Samarali so‘rovlar soni – kuniga 20 urinish


BATAFSIL

«Mening tarifim» xizmati bilan Siz oylik tarif rejalari bo‘yicha abonent to‘lovining navbatdagi yechilish sanasini bilib olishingiz, shuningdek, o‘z tarif rejangiz shartlari to’g’risida, hamda tarif va raqamingizda ulangan barcha xizmatlar doirasidagi limitlar (daqiqalar, SMSlar, MBlar) qoldiqlari haqida ma’lumot olishingiz mumkin.

Xizmat so‘rov yuborilgan raqam bo‘yicha ma’lumotlarni taqdim etadi.
 
QO‘SHIMCHA MA’LUMOT

*200# so‘rovini yuborganda:

• Abonent to‘lovining navbatdagi yechilish sanasi faqat oylik tariflarda, joriy davr uchun abonent to‘lovi samarali yechilgan bo‘lsa aks etadi. Joriy davr uchun abonent to‘lovi yechilmagan holda, xizmat joriy abonent to‘lov yechilish davrini ko‘rsatadi.
• Cheksiz internet-trafik muayyan limit tugaganidan so‘ng cheklangan tezlikda taqdim etiladigan xizmatlar doirasidagi, shuningdek, faqat ma’lum bir guruh abonentlari (faqat muayyan tariflar, hududlar abonentlari va h.k.) uchun taqdim etiluvchi xizmatlar/vaqtinchalik aksiyalar doirasidagi limitlar ko‘rsatilmaydi.
• Xizmat haqi oldindan to‘lanuvchi xizmat ko‘rsatish (Prepaid) tizimi abonentlariga, raqami Faol yoki Bloklangan holatda ham taqdim etiladi.
 
Tavsiya etilgan xizmatlar

Yangiliklar

Kompaniya hayotidan olingan voqea va hodisalar

Karyera

Katta oilaning bir qismi bo'ling!

Ofislarimiz va dilerlarimiz manzillari

Ucellning barcha ofislari Sizning xizmatingizda!

Firibgarlikning oldini olish va Speak-up tarmog‘i

Sifatli aloqa va raqamingiz xavfsizligi!

Biz bilan bog'lanish

Ucell bilan bog'lanish

Ushbu saxifada sizga ko'rsatilayotgan xizmatlar sifati borasida o'z fikr va muloxazalaringizni bildirish, hamda sizni qiziqtirayotgan savollarga javob olishingiz mumkin.

Ko'p so'raladigan savollarga javoblarni www.ucell.uz, saytida va «FAQ» bo'limida ham topishingiz mumkin.


Sizlardan Kompaniyaga murojaat etganingizda muloqotda axloq me’yorlariga amal qilishingizni so‘raymiz. Aks holda Kompaniya bunday murojaatlarni ko‘rib chiqmaslik huquqiga ega bo‘ladi.

Xabar qoldiring:

* bilan belgilangan joylar to’ldirilishi shart
Parolni olish uchun kiritilgan telefon raqamidan *233# raqamiga qo’ng’iroq qiling va ushbu yerga kiriting
Xabar uzunligi - 512 simvol.

Diqqat!

  • O'zbekiston Respublikasi qonunchiligiga binoan, zarur bo'lgan vaqtda, xizmat ko'rsatish, aloqa qamrovi va qo'shimcha xizmatlarga tegishli bo'lgan murojaatlarni ko'rib chiqish vaqti 30 kalendar kunigacha yetishi mumkin;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasi yordamida bir kun ichida maksimal murojaat etishlar soni 5 tagacha cheklagan;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasidan barcha Internet foydalanuvchilari foydalanishlari mumkin.