Abonentlarga
Xizmatlar
Axborot-ko‘ngilochar xizmatlari
INTECH MEDIA GROUP

INTECH MEDIA GROUP

Xizmat nomi Xizmat haqida Xizmat raqami Xizmat narxi, QQS bilan
WEB-xizmatlar
Antistress «Antistress» – foydalanuvchilarga mental salomatlikni yaxshilashda hamda maxsus ishlab chiqilgan dasturlar yordamida istalgan qulay paytda onlayn meditatsiya qilishdga yordam beruvchi mobil portal.
Dastur quyidagi mavzular bo‘yicha bo‘limlarni o‘z ichiga oladi:
- uyquni yaxshilash;
- surunkali charchoq;
- jizzakilik;
- mantralar;
- aerofobiya;
- vahima.
Bo‘limlar ichida abonentlarni tinchlantiruvchi musiqalar, maxsus mantralar, musiqiy fonli motivatsiya beruvchi va tinchlantiruvchi monologlar kutadi.
Yangrash tamoyili pleyerniki bilan o‘xshash, abonent ovozli yozuvlarning biridan boshqasiga o‘tishi, to‘xtatib turishi mumkin va h.k. Bunda foydalanuvchining qaysi taronalarni va qaysi joyigacha tinglaganini (progressni) tizim eslab qoladi, keyingi seansda tinglashni ayni shu joyidan davom ettiradi.
Narxi:
Portalga birinchi marta murojaat etganida abonentga uch kun mobaynida bepul foydalanish davri taqdim etiladi. Mazkur muddat tugashi bilan, abonentga kunlik narxlanuvchi pullik modelga o‘tish taklif etiladi, xizmat narxi – QQS bilan 799 so‘m/kun.
Narxlash 9124 raqamidan ko‘rinmas SMS yordamida amalga oshadi.
Xizmatga obuna bo‘lish uchun, http://www.ucell.nostress.uz saytiga o‘tish va ro‘yxatdan o‘tish lozim.
Xizmatga obunani bekor qilish uchun:
1. 9125 raqamiga stop buyrug‘ini SMS tarzida yuborish lozim.
2. +998 93 193 75 05 raqami orqali provayderning Call-markaziga murojaat etish lozim.
Qo‘llab-quvvatlash xizmati manziliga murojaat yozish: intechuz@gmail.com
9124,
9125
Kuniga 799 so‘m
IVR-xizmatlar
Ko‘ngilochar Ucell video-ovozli portal

Qisqa 7575 raqamga qo‘ng‘iroq qilib, istalgan tilni tanlab va:
• 1 raqamini bosib, siz "Tasodifiy tanishuv" xizmatiga obuna bo‘lishingiz mumkin.
• Yoki 2 raqamini bosib, siz "Pleer" xizmatiga obuna bo‘lishingiz mumkin.
• "3" raqamiga bosgan holda siz 4 ta istalgan xizmatlardan biriga obuna bo'lishingiz mumkin: "Chekishni tashla", "Pul chaqiruvchi magnit", "Yaxshi kayfiyat", "Parhez".
• "4" raqamiga bosgan holda siz "Munajjim bashorati" xizmatiga obuna bo'lishingiz  mumkin.
Xizmatni bekor qilish uchun 9120 raqamiga tegishli SMS-kodni yuboring
• pleer - 1
• tanishuv - 2
• munajjim bashorati - 3
• chekishni tashla - 4
• qanday boyish mumkin - 5
• yaxshi kayfiyat - 6
• ovqatlanish bo'yicha maslahatlar - 7.
Xizmat 9121 qisqa raqamidan tizim (ko‘rinmas) SMS orqali narxlanadi.
INTECH provayderidan sodiqlik dasturi. Batafsil.
Sodiqlik dasturi doirasida narxlanish 9122 raqami orqali ko'rinmas SMS tarzida amalga oshadi. (narxi - 315,75 so‘m).

Xizmat obunalarni bekor qilish uchun STOP ni SMS-xabar tarzida 9120 ga yuboring.

7575, 9121, 9120, 9122 631.5 so‘m ⁄ kuniga

Ko‘ngilochar Ucell video-ovozli portalidan xizmatlar buyurtma qilingan xizmatlar asosida baholanadi. 7575 qisqa raqamga qo‘ng‘iroq bepul. Xizmatdan bir kunda ko'pi bilan 60 daqiqa foydalanish mumkin. Xizmatlardan faqat Prepaid abonentlari foydalana oladi.

Hurmatli abonentlar! Kerakli kontentni olish uchun SMS orqali yuboriladigan buyruqlarni diqqat bilan o‘rganib chiqishingizni so‘raymiz. Agarda abonent kerakli kontentni olish uchun noto‘g‘ri raqamni tersa yoki yuborsa, xizmat uchun olingan pul mablag‘i qaytarib berilmaydi.

SMS-xabar matni lotin yozuvida-160 belgidan, kiril yozuvida-67 belgidan oshmasligi lozim.

Kontent-provayder mijozlarini qo‘llab-quvvatlash markazi: +998 95 1937505. Sayt: www.intech.uz

 

Yangiliklar

Kompaniya hayotidan olingan voqea va hodisalar

Karyera

Katta oilaning bir qismi bo'ling!

Ofislarimiz va dilerlarimiz manzillari

Ucellning barcha ofislari Sizning xizmatingizda!

Firibgarlikning oldini olish va Speak-up tarmog‘i

Sifatli aloqa va raqamingiz xavfsizligi!

Biz bilan bog'lanish

Ucell bilan bog'lanish

Ushbu saxifada sizga ko'rsatilayotgan xizmatlar sifati borasida o'z fikr va muloxazalaringizni bildirish, hamda sizni qiziqtirayotgan savollarga javob olishingiz mumkin.

Ko'p so'raladigan savollarga javoblarni www.ucell.uz, saytida va «FAQ» bo'limida ham topishingiz mumkin.


Sizlardan Kompaniyaga murojaat etganingizda muloqotda axloq me’yorlariga amal qilishingizni so‘raymiz. Aks holda Kompaniya bunday murojaatlarni ko‘rib chiqmaslik huquqiga ega bo‘ladi.

Xabar qoldiring:

* bilan belgilangan joylar to’ldirilishi shart
Parolni olish uchun kiritilgan telefon raqamidan *233# raqamiga qo’ng’iroq qiling va ushbu yerga kiriting
Xabar uzunligi - 512 simvol.

Diqqat!

  • O'zbekiston Respublikasi qonunchiligiga binoan, zarur bo'lgan vaqtda, xizmat ko'rsatish, aloqa qamrovi va qo'shimcha xizmatlarga tegishli bo'lgan murojaatlarni ko'rib chiqish vaqti 30 kalendar kunigacha yetishi mumkin;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasi yordamida bir kun ichida maksimal murojaat etishlar soni 5 tagacha cheklagan;
  • “Ucell bilan bog'lanish” formasidan barcha Internet foydalanuvchilari foydalanishlari mumkin.